.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک گلستان و دو نفر !!!
اخبار رسيده از اسامي نامزدهاي تاييد شده حكايت از تاييد تنها 2 نفر در استان گلستان مي باشد دو كانديدايي كه سالهاي بسياري است بر صندلي هاي اين مجلس تكيه زده اند و شانس حضور در رقابتي را يافته اند ...
یک گلستان و دو نفر !!!

هفته گذشته نتايج بررسي صلاحيتهاي نامزدان چهارمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري اعلام گرديد. آنچه از اخبار وزارت كشور حاكيست از مجموع نامزدهاي اين دوره تنها 144 نفر تاييد صلاحيت شده اند. در ميان رد صلاحيت شدگان چهره هاي شاخصي و برجسته سياسي كشور وتعدادي چند از ائمه جمعه برخي شهرستان ها به چشم مي خورد. فارغ از هر انتقاد به نوع شيوه تعيين صلاحيت‌‌ها در اين دوره از انتخابات كه شبهاتي را در بين اذهان عمومي ايجاد كرده رد صلاحيت چهره هاي شاخص در اين دوره از انتخابات در كشور و از جمله استان گلستان بر فضاي انتخابات و علي الخصوص فضاي سياسي كشور تاثير خواهد گذاشت آنچه كه از تعداد اسامي نامزدهاي تاييد شده استنباط مي شود تعداد افراد اعلام شده بالا كمتر از دو برابر تعداد اعضاي مجلس خبرگان رهبري باشد و عملا در برخي حوزه ها تنها يك كانديدا و برخي ديگر چون گلستان تنها 2 كانديد براي 2 صندلي حضور خواهند داشت؟!

اخبار رسيده از اسامي نامزدهاي تاييد شده حكايت از تاييد تنها 2 نفر در استان گلستان مي باشد دو كانديدايي كه سالهاي بسياري است بر صندلي هاي اين مجلس تكيه زده اند و شانس حضور در رقابتي را يافته اند كه جز خودشان شاهد رقيب ديگري نيستند 2 كانديدا براي 2 نماينده. اين در حاليست كه اين موضوع (حد نصاب لازم تعداد كانديداها )به عنوان يكي از ايرادات اصلي شكلي در برگزاري انتخابات در دوره هاي اجلاسيه هاي مجلس خبرگان شده كه تعداد كانديداهاي انتخابات خبرگان در هر استان بايد بيشتر از تعداد افراد مورد نياز باشد تا انتخابات به مفهوم واقعي در آن حوزه برگزار شود هر چند ظاهرا اين امكان نيز بر طبق مصوبات داخلي مجلس خبرگان فراهم شده كه ظرف مدت محدودي (48 ساعت برخي از افراد تاييد شده مي توانند به استانهايي كه تعداد حائز لازم نشدند تغيير محل دهند به هر حال سرنوشت رقابت انتخابات واقعي تا اين لحظه در بخش استانها از جمله استان گلستان نامعلوم به نظر مي رسد.

آيت ا...نورمفيدي و آيت ا... طاهري دو نامزد ديرينه اين انتخابات در پيش روي يكديگر قرار خواهند گرفت كه برنده اي نخواهد داشت. وهر دو با اين شيوه از تاثير صلاحيت ها بدون هيچگونه ترديدي باز هم در مجلس خبرگان رهبري حضور خواهند يافت اميد است نامزدهاي اين دوره از انتخابات پس از حضور در مجلس براي يكبار هم كه شده گزارشي از فعاليت هاي انجام شده خود در مجلس فوق به مردم و راي دهندگان ارائه دهند./گلشنمهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عماد 2 آذر 1385
این انتخابات است یا انتصابات آقایان که مدعی سلامت در انتخابات هستند این همه رد صلاحیت چه معنی داشت یعنی در استان گلستان هیچکس دیگری نبود ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.